نحوه برگزاري و شرکت در کنفراس

با سلام

به اطلاع نويسندگان هشتمين دوره کنفرانس وب پژوهي مي رساند، کنفرانس در روز 21 و 22 ارديبهشت ماه 1401 به صورت مجازي و حضوري برگزار مي شود

1- با توجه به اينکه جلسات مجازي ارائه مقالات هشتمين کنفرانس وب پژوهی با استفاده از نرم افزار adobe connect برگزار می شود. احتمالا با توجه به گسترش آموزش مجازی، اکثریت نویسندگان محترم با این نرم افزار آشنایی داشته باشند. در هر صورت شما می بایست این نرم افزار را ابتدا دانلود و نصب نمائید. هرچند نسخه های موبایل این نرم افزار نیز موجود است اما تمام امکانات آن روی موبایل فراهم نیست و بهتر است نسخه تحت ویندوز آن را نصب نمائید

ليست نرم افزار هاي مورد نياز :

– نرم افزار adobe connect

جهت دانلود نرم افزارهاي مورد نياز کليک کنيد

2- پس از نصب نرم افزار از طریق آدرس زیر می توانید وارد برنامه کنفرانس شوید:

http://live5.usc.ac.ir/icwr2022

3- ورود به شکل guest خواهد بود. لذا گزینه guest را در صفحه انتخاب کنید. لازم است نویسندگان با نام و نام خانوادگی لاتین خود وارد شوند و پس از نام خانوادگی علامت آندرلاین و کد مقاله خود را نیز مشخص کنند مانند زیر:

ali ahmadi_151

****برای ورود pass code در نظر گرفته شده است که باید کلمه icwr2022 وارد شود.

4- کلیه نویسندگانی که ارائه دارند لازم است جهت تست محیط نرم افزار و اطمینان از عملکرد سیستم به ویژه کیفیت میکروفون ساعت 18 الی 20 روز دوشنبه 19 اردیبهشت، در جلسه آزمایشی و تست شرکت نمایند. با توجه به برگزاری کنفرانس به شکل آنلاین، کیفیت ارائه و سیستم صوتی بسیار مهم است. ارائه کنندگان محترم حتما در زمان ارائه اینترنت مناسب و پایدار داشته باشند و از گوشی موبایل جهت ارائه استفاده نکنند.

***قاب توجه نويسندگان مقالات پوستري

5- به استحضار نویسندگانی که مقالات آنها به شکل پوستری پذیرش شده است می رساند، در برنامه کنفرانس وب پژوهی یک نشست با عنوان نشست ارائه مقالات پوستر برنامه ریزی شده است. زمان این نشست ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت می باشد.

لازم است حداقل یکی از نویسندگان مقاله پوستری، در جلسه مذکور شرکت داشته باشند. به ترتيب کد مقالات، اسلايدهاي ارسالي نمايش داده مي شود و نويسنده مقاله مذکور روي اسلايد صحبت مي کند. به همين منظور نويسندگان بايستي از ابتداي نشست حضور داشته باشند. به هر مقاله ۳ دقیقه زمان داده می شود تا در خصوص کار خود توضیح دهد. در واقع در طی مدت ۳ دقیقه، نویسندگان در مورد مقاله، روش کار و نتایج و دستاوردهای مهم آن صحبت می کنند.

***قاب توجه نويسندگان مقالات شفاهي

6- نويسندگان مقالات شفاهي نيز حدود 15 دقيقه جهت ارائه، زمان خواهند داشت. طبق ترتيب اعلام شده در برنامه، اسلايد هر مقاله نمايش داده خواهد شد و نويسنده مقاله ارائه خود را انجام خواهد داد. برنامه زمان بندي ارائه ها بر روي سايت قرار داده شده است.

7- ریز برنامه های کنفرانس و زمانبندی ارائه ها، نيز اعلام شده است(جهت مشاهده کليک نماييد).

8- در صورتیکه با اشکال فنی در محیط ادوبی کانکت مواجه شدید، آقای مهندس کیوان با شماره موبایل 09126937153 به عنوان پشتیبان فنی پاسخگو خواهند بود.

حضور گرمتان در اين کنفرانس مزيد امتنان مي باشد

دبیرخانه کنفرانس بین المللی وب پژوهی

فهرست